نتیجه خوبی در کنکور کسب نکرده اند بتوانند خود را در یک آزمون علمی بزرگ که
تاثیر بسزایی در آینده شخص دارد محک بزنند
شخصا معتقدم که بعضیها نباید این فرصت را از دست می دادند و زود تسلیم می شدند
خیلیها از این فرصت به نحو احسن استفاده کردند پس باید با دید مثبت به آن نگریست
البته امروزها بر همگان آشکار است که سطح سوالات کنکور خیلی فراتر از سطح کتاب
و حتی امتحانات نهایی است در ضمن در کنکور مسابقه زمان هم هست پس نمی شود
با راه حلهای تشریحی به همه سوالا رسید
حتما دانش آموزان ضمن اینکه باید مفهوم درس را فهمیده باشند باید به تکنیکهای
حل تستی هم مسلط باشند و روز به روز به سرعت خود بیفزایند. و این نمی شود
مگر با استفاده از کتابایتستی و ...
البته خیلیا هم هستند که کنکور باید برای آنها تدریس شود و این یک واقعیت است.
در مورد هدف هایتان قاطع باشید اما در مورد راه های رسیدن به آنها انعطاف پذیر.
shahizadhe.blogfa.com...ما را در سایت shahizadhe.blogfa.com دنبال میکنید
برچسب: پشت کنکور یا دانشگاه,پشت کنکور ماندن یا نماندن,پشت کنکور بمونم یا نه,پشت کنکور بمانیم یا نه,پشت کنکور بمانم یا نه,پشت کنکور ماندن یا رفتن,پشت کنکور ماندن آری یا خیر, نویسنده: بازدید: 116